Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Державний стандарт початкової загальної освіти (додатки 1)
Правопис. Найуживаніші орфографічні та пунктуаційні правила (норми).
Орфографічний словник
|
уміти каліграфічно і грамотно списувати і писати з голосу тексти з
дотриманням вивчених правил орфографії і пунктуації; дотримуватися правил
правопису під час побудови письмових зв’язних висловлювань; самостійно
користуватися орфографічним словником для з’ясування правильності написання
слова, його окремих форм; знаходити і виправляти орфографічні та пунктуаційні
помилки
|
Соціокультурна лінія
|
Тематичні групи слів, що називають державу, її столицю, державну
символіку, реалії життя народу
|
знати і вміти записувати назву держави та її столиці; знати державні
символи України; розуміти і пояснювати значення слів — назв предметів побуту,
народних звичаїв; використовувати тематичні групи слів народознавчого змісту
в мовленні
|
Фольклорні твори великої і малої форми
|
знати казки, пісні, прислів’я, приказки, загадки, лічилки; уміти доречно
використовувати їх в усному і писемному мовленні для його увиразнення
|
Особливості національного мовленнєвого етикету. Правила мовленнєвої
поведінки під час спілкування
|
знати формули національного мовленнєвого етикету і використовувати їх під
час спілкування; дотримуватися правил етикету під час спілкування з
представниками різних вікових груп і статусів
|
Соціальні ролі
|
уміти встановлювати елементарні комунікативні контакти під час виконання
тих чи інших соціальних ролей у різних життєвих ситуаціях
|
Діяльнісна лінія
|
Загальнонавчальні вміння і навички, зокрема навчально-організаційні,
навчально-інформаційні, навчально-інтелектуальні і творчі,
контрольно-оцінювальні
|
уміти організовувати свою навчальну діяльність; самостійно користуватися
підручником, довідковою літературою; виконувати мисленнєві операції:
спостерігати, аналізувати мовні явища, порівнювати, узагальнювати, виділяти
головне, робити висновки; висловлювати і доводити власну думку; переносити
знання та способи діяльності в нову ситуацію; проводити перевірку та
самоперевірку усних висловлювань і письмових робіт, оцінювати результати
навчання |
Мова вивчення (українська мова, мови національних меншин)
|
Мовленнєва лінія
|
Аудіювання
|
уміти сприймати і розуміти мовні одиниці різного рівня, мовлення вчителя,
нескладні за змістом тексти
|
Говоріння
|
уміти сприймати та будувати діалогічні і монологічні висловлювання у
таких сферах спілкування, як особистісна, навчальна, соціально-побутова і
світ природи
|
Письмо
|
уміти списувати, писати з голосу, складати тексти різних типів мовлення,
дотримуючись правил орфографії та пунктуації
|
Читання
|
уміти читати (вголос і мовчки) правильно та виразно художні і навчальні
тексти
|
|
|
Мовна лінія
|
Мова як засіб спілкування і пізнання. Рідна, державна та інші мови
|
розуміти значення мови в житті кожного народу, української мови як
державної
|
Звуки і букви
|
Норми вимови і правопису
|
знати звукові та графічні відмінності мови навчання та української (інших
мов), володіти нормами вимови і наголошення
|
Алфавіт
|
уміти позначати звуки буквами
|
Основні правила правопису
|
знати основні орфографічні правила та вміти їх застосовувати під час
списування та письма з голосу; уміти писати з дотриманням вимог до швидкості
письма
|
Орфографічний та перекладний словники
|
уміти користуватися алфавітом під час роботи із словниками, визначати
значення слова за допомогою словників
|
Слово — частина мови
|
знати, що в кожній мові предмети, ознаки, дії, кількість називаються
словами, які служать для зв’язку з іншими; знати слова мови, що вивчається як
навчальний предмет, в межах зазначених тем спілкування;
|
|
уміти доречно вживати слова і словесні формули залежно від ситуації
|
|
уміти добирати антоніми і синоніми, розуміти багатозначність, переносне
значення слів, знати, розуміти і вживати найпростіші фразеологізми
|
Будова слова
Основа і закінчення. Складові основи. Словотвір
|
уміти визначати основу і закінчення, змінювати закінчення у зв’язку з
іншим словом;
уміти визначати складові основи, утворювати спільнокореневі слова
|
Морфологічні ознаки слова
|
уміти визначати і змінювати слова — різні частини мови залежно від їх
зв’язку з іншими словами
|
|
знати і вміти вживати сполучники, прийменники та частку «не»
|
Синтаксичні та пунктуаційні відомості. Словосполучення. Речення, його
будова. Види речень за метою висловлювання і за інтонацією. Речення-репліки в
діалогах
|
уміти утворювати словосполучення з прийменниками та без них
уміти будувати речення, визначати головні та другорядні члени,
встановлювати зв’язок між ними
|
Речення з однорідними членами. Способи зв’язку між ними
|
уміти будувати, поширювати, інтонувати речення, різні за метою
висловлювання, вживати такі речення залежно від мети, ставити на письмі
відповідні розділові знаки; уживати кличну форму іменників у питальних та
спонукальних реченнях, ставити розділові знаки при звертанні
|
|
уміти складати та інтонувати речення з однорідними членами (із
сполучниками та без них), ставити розділові знаки
|
Текст. Тема і головна думка тексту. Будова тексту. Типи текстів
|
знати основні ознаки тексту, його будову; уміти визначати тему і мету
(основну думку) тексту, практично розрізняти типи і стильові особливості
текстів; застосовувати здобуті знання про текст у процесі побудови власних
висловлювань
|
Соціокультурна лінія
|
Український соціум (держава, її символіка, народи, мови)
Матеріальна та духовна культура народу, мова якого вивчається
Народні традиції
|
знати назву держави, її столицю, державні символи; мати уявлення про
традиції народу, мова якого вивчається; знати окремі фольклорні твори великих
і малих форм; уміти встановлювати елементарні комунікативні контакти з
однолітками і дорослими під час виконання тих або інших соціальних ролей у
різних життєвих ситуаціях, толерантно ставитися до думки інших, знаходити
довідкову інформацію за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій
|
Іноземна мова
|
Мовленнєва лінія
|
Сфери спілкування Особистісна
Тематичні блоки:
Про себе, родина, друзі, одяг, місце проживання, відпочинок і дозвілля
|
аудіювання
розуміти окремі знайомі слова і прості найбільш уживані фрази в ситуаціях
повсякденного спілкування, а також невеликі за обсягом повідомлення та
інструкції
розуміти зміст повідомлення в межах особистісної, суспільної та освітньої
сфери
|
Їжа; основні продукти харчування; природа і погода; тварини; свята
|
розуміти інструкції і виконувати їх
|
Публічна
Тематичні блоки:
Подорожі, враження від подорожей, короткі відомості про країну (країни),
мова якої (яких) вивчається
|
розуміти короткі прості пояснення, усне спілкування двох і більше людей;
опис, сюжетні тексти, розповідь, повідомлення, пояснення, запрошення,
оголошення в межах особистісної, суспільної та освітньої сфери спілкування
|
Освітня
Тематичні блоки:
Навчання у школі, розпорядок дня, шкільні предмети, однокласники, види
навчальної діяльності
|
читання
читати і розуміти навчальні та нескладні адаптовані автентичні тексти, що
стосуються особистісної, суспільної та освітньої сфери, а також тексти, що
відображають особливості побуту, життя, культури країни, мова якої
вивчається, та тексти з незначною кількістю незнайомих мовних одиниць,
значення яких можна визначити за допомогою здогадки і словника, відповідно до
вікових особливостей та інтересів учнів
|
|
говоріння
монологічне мовлення
|
|
уміти висловлювати коротке повідомлення у межах відповідної сфери
спілкування, передавати основний зміст прочитаного, побаченого або почутого,
коротко висловлюючи своє ставлення до осіб, подій, явищ; описувати малюнок
(серію малюнків), використовуючи у разі необхідності вербальні та невербальні
опори
|
|
діалогічне мовлення
уміти спілкуватися із співрозмовником у межах відповідної сфери
спілкування; будувати діалог з використанням основних зразків мовленнєвого етикету,
прийнятого у країні, мова якої вивчається
робити запит нової інформації, використовуючи для цього запитання різних
типів;
|
|
висловлювати емоції (радість, захоплення, подив, згоду, незгоду, сумнів)
у зв’язку з почутим від співрозмовника; ставити запитання співрозмовникові з
метою з’ясування або уточнення певної інформації у процесі спілкування, і
відповідати на подібні запитання
|
|
обмінюватися репліками із співрозмовником
уточнювати зміст почутого в разі нерозуміння його
письмо
|
|
уміти правильно у письмовій формі з використанням у разі необхідності
вербальних або невербальних опор, передати основний зміст прочитаного,
побаченого або почутого, коротко висловлюючи своє ставлення до осіб, подій,
явищ
|
|
описувати малюнок (серію малюнків), використовуючи у разі необхідності
вербальні опори у межах відповідної сфери спілкування
|
Мовна лінія
|
Лексичні одиниці: однослівні форми та стійкі словосполучення у значеннях,
визначених сферами спілкування
Граматичні структури та явища, що використовуються у простих реченнях
(фразах) для задоволення повсякденних потреб у межах відповідної сфери
спілкування
|
знати достатню кількість лексичних одиниць і уміти використовувати їх для
вираження основних комунікативних потреб
уміти правильно вживати граматичні структури та явища у простих реченнях
(фразах) для задоволення простих повсякденних потреб у межах відповідної
сфери спілкування
|
|
|
Календар
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|