герб та флаг

КЗ Чумаківська 
ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наш рідний край
Меню сайту
Наше опитування
Який предмет подобається більше?
Всього відповідей: 159
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гарячі лінії

Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія

Національна гаряча лінія з питань запобгання домашнього насильства

Національна гаряча лінія

Робота шкільної бібліотеки за І півріччя

             Робота шкільної  бібліотеки

       за перше півріччя 2015-2016 н.р.   

    Зміст роботи на навчальний рік:

   І.Аналіз роботи бібліотеки за 2014-2015 н. р.

  ІІ. Основні завдання і напрямки роботи бібліотеки на 2015- 2016н. р.

ІІІ. Зміст і організація роботи з читачами  

1.Залучення читачів до бібліотеки. Організація роботи   абонементу

2.Реклама бібліотеки.

3.Індивідуальна робота з читачами.

ІV. Діяльність бібліотеки на допомогу процесу педагогічної         стратегії розвитку інноваційної особистості

    Популяризація літератури

- історія, українознавство

- профорієнтація

- худ. література

- краєзнавство

V. Довідково-бібліографічна та інформаційна, робота

VI. Робота з батьками

VII. Робота з підручниками.

VІІІ. Самоосвіта

ІХ. Внутрішня бібліотечна робота                                                                                         

       Книга – невичерпне  джерело  знань, надбаних  людством  протягом  багатьох  років. Спілкування з книгою допомагає оволодіти  певними  знаннями, прилучає  до культурних  надбань  і цінностей  українського  народу, його звичаїв і традицій.                                                                                                             

     Книга – головний засіб навчання . Читати систематично й осмислено дітей навчає школа. Бібліотекар  допомагає  педагогам залучити учнів школи до читання книжок, пропагує книгу, розвиває художній смак і самостійність суджень дітей. У зв’язку з цим бібліотекар приділяє  велику   увагу пошуку активних форм пропаганди  літератури, які забезпечують  формування у школярів щоденної потреби в читанні книг, роботі з ними.  Ефективними  формами пропаганди літератури, індивідуальні бесіди при виборі  книг та групові екскурсії до бібліотеки, бібліотечні уроки,книжкові виставки .   

     Революційна перебудова  нашого життя, нова  шкільна  реформа вимагають від учителів та учнів  нового ставлення  до шкільного  майна  і книги як часточки «громадського  добра великої  цінності»

      Робота шкільної бібліотеки  направлена на інформаційно - методичне забезпечення навчально - виховного процесу. На першій педагогічній раді було затверджено перелік підручників, які будуть використовувати в цьому навчальному році та забезпеченність підручниками .

      Виховання бережливого ставлення до книги – не тільки особистої , а й  шкільної  є високим критерієм  моральності школяра . Багато років бібліотека бере участь у конкурсі «Збереження навчальної книги і проводить роботу серед учнів та батьків щодо дбайливого ставлення до навчальної книги.В молодших класах важливо добитися, щоб підручники в учнів були чистими , в гарних обгортках , з акуратними закладинами, прищеплювати  потребу працювати з охайною книгою.

       Для успішної організації змагання  за краще збереження книги на початку року в нашій школі  в кожному класі  обирається  актив   з 2 осіб, який разом з класним керівником  в подальшому стежить за станом  учнівських підручників,  виявляє  кращих у збереженні,  допомагає відстаючим тримати в порядку книги. Кращі читачі формують ядро бібліотечного активу. Вони перші помічники бібліотекаря при  перевірці  підручників, прийомі нових надходжень, розташуванні книг.

    В листопаді було проведено рейд перевірку стану збереження навчальної книги                      Одноразовою акцією бережливого ставлення до книги не виховаєш, тому  раз на чверть  відповідальні учні проводять перевірку стану збереження підручника для виявлення   переможців акції в класі   

        Обов’язкове  підведення  підсумків раз на семестр з присудженням  місця за збереження навчальної книги, та неохайного  ставлення до навчальної книги  висвітлюється  на лінійці (випуск блискавки).                                      

 9 грудня проведено бібліотечний урок  в 2-му класі « Чи любите ви читати книги »

В вересні проведено щорічний Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек.

         

      План  проведення щорічного  Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек

№ п/п

                      Назва

       Дата проведення

Відповідальний

1

Огляд книжкових новинок

вересень

Бібліотекар

2

Виставка  « Книжки, які  читали твої  батьки

вересень

Бібліотекар

3

                                                                        Акція : «Подаруй книгу - бібліотеці»

Весь рік

Бібліотекар

4

                                                                    Виставка «Патріоти нашого часу »

Вересень

Бібліотекар

5

                                                                        Працює книжкова лікарня

Вересень

Актив Бібліотеки

6

Бесіда з учнями 4 – го класу « Моя улюблена книга»

вересень

Бібліотекар

7

                                                                      Подаруй книгу в шкільну бібліотеку 

Вересень

Учні школи

8

 

Конкурс на кращого декламатора

Жовтень

(на канікулах)

Бібліотекар,педагог  – організатор,        учні 5-го кл. Класний керівник

9

                                                                      Збір макулатури

Вересень - травень

Учні школи, вчителі

 

В листопаді  було проведено анкетування серед учнів    3-4, 5-8, 9- 11 класів

Анкета для виявлення читацьких інтересів учнів 9—11 кл.

 З якого часу ти користуєшся шкільною бібліотекою?

Скільки книг нараховує твоя бібліотека?

 Яка в ній література?

Чи завжди бібліотекар задовольняє твої запиши"

Якій літературі ти надаєш перевагу?

 Твої улюблені письменники і поети.

 Твої улюблені герої книг.

 Які теми і проблеми тебе цікавлять (політика, література, техніка, мистецтво)?

 Які газети і журнали ти передплачуєш? Які б ще хотів передплатити?

АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ                                                                                                                                      

 Чи є у вас улюблені книги, які ви часто перечитуєте ?

 Чи щодня ви маєте справу з книгою?

 Чи дійсно для вас книга - ваш друг ?

 Чи знаєте ви правила поводження з книгою і чи виконуєте їх ?

 Чи знаєте ви правила користування  бібліотекою та читальним  залом ?

 Чи частий гість ви шкільної бібліотеки ?

Чи користуєтеся ви послугами інших бібліотек ?

 Чи часто вам дарують улюблені книги ?

Якою ви вважаєте сучасну літературу ?

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Баннеры