Аналіз методичної роботи
Відповідно до річного плану роботи школи у 2010-2011 н.р. школа працювала над підготовчим етапом методичної проблеми : "Забеспечення якісної освіти учнів з урахуванням природних обдарувань , інтелектуального росту та самореалізації”. Над цією проблемою школа працює перший рік і на засідання педагогічної ради в січні було присвячено темі : «Організація проектної роботи учнів», зроблено аналіз роботи вчителів в цьому напрямку. У квітні відбулося засідання круглого столу за темою « Моніторинг якості освіти». Протягом року підвищили свою педагогічну майстерність шляхом курсової перепідготовки 7 учителів.
Роки | 2006-07 | 2 007-08 | 2008-09 | 2009-10 | 2010-11 | Кількість вчителів | 4 | 6 | 8 | 7 | 7 |
Для всіх вчителів були проведені консультації з планування , ведення шкільної документації , впровадження профільного навчання в старших класах у системі з особистісно орієнтованим навчанням. В своїй роботі вчителі використовували інноваційні технології у навчанні учнів. Наприкінці навчального року адміністрацією школи були проведені співбесіди з кожним вчителем про результати роботи у навчальному році та планування роботи на наступний навчальний рік. Недоліками в організації методичної роботи є відсутність у методичному кабінеті школи технічних засобів навчання , аудіо-, відеотеки кращих освітянських доробок району та області., хоча започаткована відеотека кращих педагогічних доробок вчителів школи, матеріали яких використовувалися на районних семінарах вчителів математики , фізики. Невелика кількість вчителів займається науково- дослідницькою роботою, впровадженням інновацій. Відсутні творчі зв’язки і контакти з аналогічними підрозділами у вищих навчальних закладах і науково дослідницьких інститутах. Не проводиться робота з розробки нових авторських навчальних програм. На належному рівні ведеться накопичення методичної літератури з кожного предмета учителями початкової школи , математики , фізики , історії та правознавства, в тому числі й щодо підготовки учнів до участі в олімпіадах , конкурсах , турнірах. Щорічно, починаючи з жовтня , проводяться предметні тижні з навчальних дисциплін . Цього року були проведені тижні математики, укр.мови та літератури,основ здоров’я, місячник правових знань. На належному рівні була представлена школа на районних олімпіадах , але в роботі МАН взяв участь лише 1 учень- Колєсов В. ( 10 клас). Низькі результати продемонстрували учні початкової школи на районних олімпіадах.
Результати участі учнів школи у ІІ турі Всеукраїнських олімпіад Рік | Рейтинг | Призери з предметів | 2008 | 3 місце | 1 місце Ворсуль Ю.-фізика; Гонтар А. –історія. 2 місце: Моісєєнко М. – правознавство, 10 клас; Мошура Ю. – правознавство, 9 клас. Ситенко К. - математика -7 кл. Миронін Д. – фізика 9 кл. Рижкова М. – англійська мова,8 клас; Стовбун А. – географія, 7 клас.
| 2009-10 | 4 | 1місце ВорсульЮ. – фізика ГонтарА.- історія МиронінД.- фізика І І місце Рижкова М.- географія Федоров Д.- географія Стовбун А.- математика Стовбун А.- українська мова Мошура Ю.- біологія
| 2010-11 | 6 | І місце МиронінД.- фізика І І місця СтовбунА.-фізика ШевчикЛ.-фізика ІнюшевЄ.-англ.мова Стовбун А. – математика Шевчик Л. – біологія Іванченко О. – географія Гаркуша Є. – географія Стовбун А. – географія Шевчик Л. – географія
|
Участь учнів школи у ІІІ турі Всеукраїнських олімпіад. Рік | Кількість учасників | Кількість переможців | 2008-2009н.р. | Ситенко К. –математика 7 кл. Гонтар А. – історія 10 клас. Ворсуль Ю.- фізика 10 клас.
| 0 | 2009-10н.р. | Ворсуль Ю.- фізика Миронін Д.- фізика Гонтар А. - історія
| 0 | 2010-2011 н.р. | Миронін Д.- фізика | 0 |
Участь учнів школи у виконанні науково – дослідницьких робіт МАН
Рік | Кількість учасників районного/ обласного етапу
| Кількість учасників Всеукраїнського етапу
| 2008-2009н.р. | 1 | 1 | 2009-2010н.р. | 3 | 1 | 2010-2011н.р. | 3/2 | 1 |
Зауваження та пропозиції щодо організації методичної роботи. 1. Обговорити на засіданнях методичних об’єднань школи результати методичної роботи в 2010-2011 н. році. 2. Продовжити працювати над проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», другим організаційно-моделюючим етапом. 3.Своєчасно направляти на курси підвищення кваліфікації вчителів , які атестуються. 4. Продовжити роботу з обдарованими дітьми , залучати більшу кількість учнів до участі в науково- дослідницькій роботі МАН. 5. Вчителям – предметникам систематизувати методичну літературу з кожного предмета, в тому числі по підготовці учнів до участі в олімпіадах , конкурсах, предметних тижнях. 6. Керівникам М/О гуманітарного та природничо – математичного напрямків спільно вирішувати проблеми планування навчального процесу з найбільш важливих тем та організацією відкритих уроків. 7. Забезпечити участь школи у щорічній міжнародній виставці навчальних закладів у Києві «Сучасна освіта в Україні». 8.Удосконалювати систему методичної роботи з вивчення , узагальнення ППД вчителів школи та району, моніторингу діяльності вчителів. 9.Заступнику директора з навчально-виховної роботи взяти під особистий контроль роботу зі здібними учнями, проведення шкільних олімпіад , участь учнів у предметних тижнях, Всеукраїнських конкурсах , враховуючи і онлайн-конкурси .
|